perjantai 9. tammikuuta 2015

Mursuperjantai: se hyppää vieläkin

The Mursun tokohupailut jatkuvat taas! Alkuun otettiin ihan perinteistä paikkista, jota me Mirun kanssa tehtiin lyhyellä matkalla ja jossa välillä kävin palkkaamassa. Ja huijattiinpa Mursandeerus häkkiinkin aluksi vain nostamalla, mutta myöhemmillä kerroilla se meni sinne vapaaehtoisesti. Erävoitto!

Tehtiin taas myös hyppyä ja jälleen avustetusti kera namialustan. Nakit kiinnostivat neiti Mursulia niin paljon, että varastaminenkin olisi kiinnostanut. Mutta saatiinpa se sitten käskyn allekin (eikä se saanut varastaa yhden yhtä namia). Hyppykäskynä meillä on "Yli!" ja Netallakin on ollut sama käsky silloin, kun tokohyppyä ollaan joskus yritetty harjoitella.

Entäs Mirun mietteet?

Tänään mun piti taas mennä siihen autoon. Siis takapenkille valjaissa. Ja kun käytiin ensin hallialueen ulkopuolella, mulla oli sen jälkeen hirmuinen kiire päästä hallille. Siellä toi yks laittoi mut johonkin häkkiin. Voitteko uskoa?! Häkkiin! Mut pääsin sieltä pois tekemään jotain paikallaolojuttua (löhöily on kivaa mut kyl mä nakeistakin tykkäisin) ja myöhemmin hyppyä. Mä niin rakastan nakkeja, että oon kuulemma ihan maaninen. 

Mut enhän mä mikään maaninen oo nakkien suhteen?! Enkä varsinkaan ahne. Mä vaan tykkään ruuasta. Oli omistajan oma virhe pitää sitä uunipeltiä tuolilla. Ne keksit olivat selvästi vapaata riistaa ennen kuin ne ehtivät uuniin. Törkeetä vaan, että mä sain napattua yhden. Niin käy aina. Ton lakkiaisissakin varastin yhdeltä tyypiltä karjalanpiirakan. Ai että niin ei saa tehdä?! Nopeet syö, hitaat ei, sanon mä. Ja varastaahan Nettakin joskus samalta lautaselta tähteitä välittämättä musta ja Vilkkukin voi kiilata siihen. Oon vaan väärinymmärretty pinaparka. HUOM!!! En siis mikään pinaatti tai pina colada. Hah.

-Miru

© Josefina L.
© Josefina L.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti