sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Itä-Suomessa tuulee

Happoradio - Itä-Suomessa tuulee
san. Aki Tykki

Vanhus ja poika ulapalla tyynellä
Aurinko ja verkot nousevat
Poika on vaiti ja sormet kohmeessa
Kun painavat sanat tyynen katkovat



Poikanen kuule, tää on meidän retkemme
Kuviot suuret muita varten on
Ymmärrätkö viimein
Miksi harvoin hymyilen


Ei se oo minun syyni, että pahan kaikessa kuulee
Perintöni ainoastaan
Ei se oo minun syyni, että Itä-Suomessa tuulee
Venäjältä ja vastaan


Kaupunki nukkuu, kun nainen vieressä
Kuiskaa tie on auki meidän matkustaa
Aina vain tuntuu olen lapsi järvellä
Eksynyt, pienet sormet kohmeessa
Ymmärrätkö vimein
Miksi harvoin hymyilen


Ei se oo minun syyni, että pahan kaikessa kuulee
Perintöni ainoastaan
Ei se oo minun syyni, että Itä-Suomessa tuulee
Venäjältä ja vastaan
Ei se oo minun syyni, että pahan kaikessa kuulee
Itä-Suomessa tuulee


Multaa kynsieni alla
Huulilla maku Pielisen
Vielä iskee idän halla
Panee pohjan pakkanen


Ei se oo minun syyni, että pahan kaikessa kuulee
Perintöni ainoastaan
Ei se oo minun syyni, että Itä-Suomessa tuulee
Venäjältä ja vastaan

Ei kommentteja

Lähetä kommentti