sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Supernova

Sanni - Supernova
San. Sanni

Valintojen maailma
Tuijotan tienviittoja
Oikee vaatii luonnetta
Väärä on se hauska


Puolikas tupakka
Sisko en oo viel koukussa
Hei ketä mä huijaan
Lopetan taas huomenna


Oon lattialle hajonnut vaasi
Nuoralla kävelevä sabotaasi
Täytyy leikkaa et voi liimata
Ja vuotaa et voi oppia


Mun haavoja
Mä haluun vaalia
Voit koittaa ne parantaa
Jos sulla on aikaa
Näitä arpia
Kuin kuita avaruudelta
Ei pysty piilottaa
Ne pimeessä hohtaa
Kuin supernova


Juon enemmän kuin sopivaa
Lasketaaks yks liikaa?
Joogatkoon ne joit se auttaa
Mä suutelen taksitolppaa


Mun ajatukseni jos joku kuulis
Kuoren alla jotain muuta kuin luulis
Mut mä hymyilen kauniisti
Ja saan kaiken anteeksi


Mun haavoja
Mä haluun vaalia
Voit koittaa ne parantaa
Jos sulla on aikaa
Näitä arpia
Kuin kuita avaruudelta
Ei pysty piilottaa
Ne pimeessä hohtaa
Kuin supernova


Se kuivuu mikä kastuu
Mikä on pahinta mitä voi sattuu
Se kuivuu mikä kastuu
Mikä on pahinta mitä voi sattuu


Mun haavoja
Mä haluun vaalia
Voit koittaa ne parantaa
Jos sulla on aikaa
Näitä arpia
Kuin kuita avaruudelta
Ei pysty piilottaa
Ne pimeessä hohtaa
Kuin supernova

Ei kommentteja

Lähetä kommentti