sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Ystäväkirja: Vilkku

Nimi: Vilkku (Jos ette tienneet, olen saanut nimeni Maija Vilkkumaan mukaan! Aika siistiä, eikö totta?)
Syntymäaika: 11.3.2005 (Olen alle puolen vuoden päästä 10-vuotias! Henkisesti en tule olemaan koskaan sen ikäinen.)
Sukupuoli: narttu (Minua kuulemma voisi nimen perusteella luulla urokseksi. En tajua millä perusteella!) 
Rotu: sekarotuinen (Äidin puolelta jämtlanninpystykorva ja isän puolelta suomenajokoira. On tosin luultu, että minussa oli saksanpaimenkoiraa, mutta niin ei ole.)
Säkäkorkeus: 58 cm (Omistajan mukaan. Minusta ei ole virallista mittaustulosta.)
Paino: jotain 25-27 kilon väliltä (Luultavasti. Ehkä 27 kg. Tai 26. Nykyisin olen ainakin hoikka, vaikka lihaksiakin on.)

Lempiruoka: mikä tahansa käy (Mutta kasvikset voisi jättää poiskin.)
Lempipaikka: metsä (Mutta sisällä tykkään olkkarin nurkasta, sohvista ja sängyistä.)
Paras kaveri: Netta ja Miru (Vaikka Mirua pitääkin aina palvoa..)
Maailman ärsyttävin asia: Suihku (Kuka muka haluaa ihanista aromeista eroon? Kysynpähän vaan!)
Maailman paras asia: metsä, oma lauma ja ruoka (Joskus olen myös ajanut kissan puuhun. Tai muutamankin kerran. Lasketaanko se tähän?)

2 kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Jälki on aiheutunut kuonopannasta, kun Vilkku on yrittänyt maassa möyrimällä saada sitä pois.

      Poista