perjantai 19. huhtikuuta 2013

Entisessä elämässä

Haloo Helsinki! - Entisessä elämässä
sun kämmen hakkaa pöytää niin kuin sanas muuttuis siitä todemmiksi
sä katsot suoraan silmiin niin kuin kaikki jotka jotain myy
kauppasit unelmaa, mä hullu ostin
tarjosit kyytiä, mä kokeilin
ja kaikki kuljetti mua pois vanhoilta kulmilta
uudet ajatukset eivät tuoneet mitään uutta
hienoon huomiseen mä kadotin vain itseni
ja kosketuksen elämään, johon kaipaan nyt jo takaisin
entisessä elämässä kaikki oli paremmin
sun puheita kun kuuntelee, ne tuntuu ensin mielekkäiltä
pudottelet palikoita näppärästi paikoilleen
mut niiden alla on vain mustaa suota
eksyneitä siihen hukkuneita
ja säästyneetkin enää pelkoansa puuduttaa

uudet ajatukset eivät tuoneet mitään uutta
hienoon huomiseen kadotin vain itseni
ja kosketuksen elämään, johon kaipaan nyt jo takaisin
entisessä elämässä kaikki oli paremmin
olin valmis luopumaan
nyt mä kaipaan sitä takaisin
entisessä elämässä kaikki oli hyvin
mun entisessä elämässä

olin valmis luopumaan
nyt mä kaipaan sitä takaisin
entisessä elämässä kaikki oli paremmin




olin valmis luopumaan
nyt mä kaipaan sitä takaisin
entisessä elämässä kaikki oli paremmin
kaikki oli paremmin

Ei kommentteja

Lähetä kommentti