perjantai 19. huhtikuuta 2013

Hetki on kaunis

Vihdoin saatte nähdä kuvia siltä kuun alussa käydyltä kymmenen kilometrin lenkiltä. Osa kuvista tulee myöhemmin tänä iltana.

Haloo Helsinki! - Hetki on kaunis
san. Elli Haloo

mä tajuta sain, että hetki on kaunis
mä tajuta sain, että nyt tai ei koskaan tän hetken mä tahdon tallentaa


mä hengittelen, olen täynnä voimaa
mä tajusin sen, että onni on se että mun sydän pamppailee


en odota aina uutta
muuten mä jään ilman mahdollisuutta elää elämää


en laula tänään niistä sydänsuruista
enkä laula tänään niistä hetkistä, jotka hukkasin turhiin toiveisiin

en laula tänään surun kyynelistä
mä onneni nään olemassa tässä nyt ja se pulppuaa

jokainen sielu on kaunis, talven tai kesän sävel on kaunis
ja laula jos tunnet tän onnen
laula siellä tai tuolla tai täällä tai missä se on


hetki on kaunis, vaan missä se on, missä se on
hetki on kaunis ja missä mä oon, siellä se on


keinuissa, vaunuissa, tarhoissakin, siellä se on



perheissä, jengeissä, kouluissakin, siellä se on


kiireissä, yötöissä, arjessakin, siellä se on


linnoissa, bingoissa, puistoissakin, siellä se on


maailmanpyörissä, junissakin, siellä se on


hetki on kaunis ja missä sä oot, siellä se on


mä tajuta sain, että hetki on kaunis
mä tajuta sain, että nyt tai ei koskaan tän hetken mä tahdon tallentaa

2 kommenttia