sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Hassut, hurjat soopelit

Soopelien "sisarus"rakkautta alkuvuodesta 2011. Ei valokuvaustaiteen riemuvoitto, mutta sitäkin enemmän ilmettä ja asennetta. Kuvateksteissä ensin ylärivi vasemmalta oikealle ja sitten alarivi.

1. Olen voittoisa, hähää!! 2. Haluatko sä, että mä istun sun päällä? 3. Grrräy, varo! 4. Mä haukkaan sua!

1. Hnnnnghh huomaa mut! 2. Pallo tänne! 3. Tämä on kosto! 4. Näin sheltti loikkaa!

1. Mä vaan vähän maistelen sun turkkia 2. Grrr mitä sä teet! 3. Thyihhh! 4. Miru esittää hurjaa

1. Hirmuinen sheltin kosto 2. Tanssia vain 3. Katso, Miru, mun suu aukeaa nääääin isoksi! 4. Hei Miru, älä peitä näkyvyyttä!

1. Kjähhäh, Netta! 2. Suu auki! 3. Märräyr, Netta, märräyr 4. Iik, pakoon Mirua!

1. Äyäyäyä Miru! 2. Tsiigaa, Netta, mun hampaat! 3. Netta, kuuletsä?! 4. Tästä saat, Miru!

1. Älä isottele! 2. Sheltti loikkaa taas. 3. Kiskotaan sitten! 4. Lällällää, Miru!

1. Tartun kiinni enkä päästä irti! 2. Armoa, Netta! 3. Hei, ei isompaa saa kaataa! 4. Odotas, kun saan sinut kiinni!

Ei kommentteja

Lähetä kommentti