lauantai 16. maaliskuuta 2013

Huuda!

Haloo Helsinki! - Huuda
san. Elli Haloo
mä herään aamuviideltä
otan vihreän teekupin liedeltä
ja järjestän vinyylit uusiin pinoihin
mä joraan niitä biisejä
joista saan kiksejä
ja ripustan taas uudet merkit rotsin hihoihin
mä tahdon muuttaa
Youngilla maailmaa
ja laulaa kun vapaa maailma bailaa
huuda, huuda ilosta
huuda, huuda vapaudesta
ja huuda, huuda onnesta
niin sä voit jatkaa valehdellen
tai sä voit tietää totuuden
mä nautin siitä tunteesta
kun sanon hyvää huomenta
ja näen jotain riemua ohikulkijan ilmeestä
mä tanssin yksin kadulla
ja pidän ovet avoinna
ja nautin joka hetken jälkeen lisää elämästä
mä tahdon muuttaa
Youngilla maailmaa
ja kun se soi rock 'n' roll ei kuolla voi
huuda, huuda ilosta
huuda, huuda vapaudesta
ja huuda, huuda onnesta
niin sä voit poistuu hymyillen
huuda, huuda ilosta
huuda, huuda vapaudesta
ja huuda, huuda onnesta
niin sä voit jatkaa valehdellen
tai sä voit tietää totuuden
huuda ehjästä pääkopasta ja kropasta
huuda rauhasta ja mummosta ja papasta
huuda elämänjanosta ja siihen panosta
huuda rakkauden valtimosta ja himosta
huuda, huuda ilosta
huuda, huuda vapaudesta
ja huuda, huuda onnesta
ja sä voit poistuu hymyillen
huuda, huuda ilosta
huuda, huuda vapaudesta
ja huuda, huuda onnesta
niin sä voit poistuu hymyillen
huuda, huuda ilosta
huuda, huuda vapaudesta
ja huuda, huuda onnesta
niin sä voit jatkaa valehdellen
tai sä voit tietää totuuden


Ei kommentteja

Lähetä kommentti