sunnuntai 25. elokuuta 2013

Siskoni

Laura Närhi feat. Erin - Siskoni
 
kumpi meistä äidin pieni lempilapsi on
kenen hiukset ovat pellavaa ja kultaa

 
kumpi isän ruususista tärkeämpi on
kenen olkapäällä taivaan lintu laulaa

 
sinä olet minun siskoni
en tahdo, että kilpailumme jatkuu
sydämeni murtuu

 
sinä olet minun siskoni
en tahdo, että erkanemme koskaan
tule mua vastaan
oi, siskoni mun

 
miksi meidän ympärillä pelko asustaa
ehkä vastausta ei löydy enää koskaan

 
tiedän, että kaikkea ei saata unohtaa
mutta toivon, että anteeksi voi antaa

 
sinä olet minun siskoni
en tahdo, että kilpailumme jatkuu
sydämeni murtuu

 
sinä olet minun siskoni
en tahdo, että erkanemme koskaan
tule mua vastaan
oi, siskoni mun

 
kumpi vanhemmille rakkain on
kumpi onneton ja kumpi lohduton

 
hiljaa piikkejänsä kasvattaa
yksinäiset ruusut hiuksillaan
pellavaa ja kultaa

 
sinä olet minun siskoni
en tahdo, että kilpailumme jatkuu
sydämeni murtuu

 
sinä olet minun siskoni
en tahdo, että erkanemme koskaan
tule mua vastaan

 
tule mua vastaan

 
sydämeni murtuu

Ei kommentteja

Lähetä kommentti