tiistai 10. syyskuuta 2013

Liitelyä

Tänään oltiin treeneissä ja tylsästi minulla ei ole videota saati ratapiirrosta. Anyway, radalla oli paljon takaakiertoja ja ekalla kertaa rataa tehdessä minä lahopää meinasin unohtaa radan. Netta meni puomin! Onpa taas uusia ajatuksia puomiin (ja kontakteihin muutenkin) liittyen, mutta annan niiden nyt toistaiseksi pysyä pääni sisällä.

Mitäpä minä vielä osaisin kertoa radasta? Lopuksi otettiin vielä keinu ja kokeiltiin sitä. Netta juoksi ohi, mutta teki sitten keinun kuitenkin. Ohjaajana vain olen tumpelo. Ekaa kertaa agin parissa muutenkin, ei ole todellakaan melkeinpä lainkaan kokemusta koko lajista.

Lauantain kisakirje ja lähtölista ovat tulleet Joan sivuille. Homma on siis niiltä osin selvä. Katsotaan nyt miten käy, mutta strategia on valmis. Täysillä eteenpäin eikä korjailla kaikkia virheitä, joita minä siellä taas tulen aiheuttamaan. Eteenpäin vaan. Huomenna sitten onkin KoiraShow-esitys Kiihtelysvaarassa.

Ei kommentteja

Lähetä kommentti